Alissam Keşke çocuklarımız her isteğimizi karşılasa ama maalesef 😂 Tabii gece yatıp sabah kalkan çocuklar var ama gece 2 kere uyanması da bu aylar için gayet iyi ben daha fazla kalktığımı biliyorum. Gece beslenmesini kesmek uykuya tam anlamıyla fayda verir mi bilemiyorum vermeyedebilir ama verme ihtimali yüksek emmeye kalkarken artık beslenme olmadığını kavrayıp uykuya devam etme olasılığı da var. Deneyerek öğrenirsiniz ama bu ayda kesilebilir içiniz rahat olsun. Deliksiz uyuma da değişiyor diş dönemi, dönemsel sorunlar uykuyu da etkileyebiliyor bu sebeple ilerleyen zamanlarda bunu daha iyi oturtursunuz sorunlar azalır uykular daha derin olur.