Merhabalar kızım 14 aylık Hero baby kavanoz mama kullanıyorum çok memnunum fakat geceleri anne sütü almasına rağmen acıkmasi nedeniyle hero baby toz mama aldım üzerinde gece yazıyor kullanan var mı faydası oluyor mu birde kaç ölçek koyuyorsunuz şimdiden teşekkür ederim