Mgokkilicc Ogluma dün saat 12 de asi yaptırdım 3 gün yikanmamasi gereken tek aşı bu verem aşısıymış ama bugün akşam saat 8 de unutup yıkadık şuan icin ne gibi bir problem olabilir bilgisi olanlar lütfen söylesinler 😭
Mirancinarmom Mgokkilicc kuruttuysaniz bisey olmaz herhalde bende unutup nemlendirici krem sürdüm alerjik bebek olduğu için hergun suruyordum çünkü ebeyi aradim bir daha surme iyice kurut demişti
Busranehirmila Mgokkilicc canlı aşı olduğu için yıkanmaması gerektiğini söylüyorlar aşı tutsun diye. En fazla etkisi düşüyormuş bu tarz aşılarda yıkanırsa eğer. Ben de araştırmıştım ve bu bilgiye erişebilmiştim
Naz50 Mgokkilicc bizimde aşımız var haftaya 2. Ay verem aşısı dimi bahsettiğiniz, birde ateş oldu mu bebeğinizde?
Mirancinarmom Mgokkilicc bizde bişey olmadı İnşallah sizde de olmaz yine de doktorunuza yada ebenize pazartesi sorun aklınızda kalmasın
guno Geçen bir doktorun videosunda izledim. Tedbiren üç gün dediklerini ama aslında 24 saatin yeterli olduğunu söyledi. Siz sanırım 32 saat sonra yıkadınız. Yani bir problem olacağını sanmıyorum.