Kızlar bebeğim 2 ay 17 günlük mama içerken sürekli bı isteksizlik var 30 ml gayet güzel içiyor devamını kafasını çevire çevire isteksizce içiyor ama aç biliyorum sizce neden böyle bişey yapıyor . Ve bı kaç gündür kakasını hep yapıyor normalde 2.3 güne bi yapardı şimdi yeni doğan bebek gibi şimdi günde 2.3 defa kakali bez degistiriyorumm. Bı sorunmu var sizce 😔