Beyza13345 ben söyle yapıyorum bebelac gold thickener aldım bu kıvam arttırıcı zaten sadece bebelac da var galiba. Bir de sma mamamız var kaç ölçek içecekse bebegim mamayı hazırlıyorum içine de bir çay kaşığı thickener de katıyorum. Zaten onun da kendi içinde kaşığı var onunla koyuyorum bir kaşık. Şimdi sma cok kabız yaptı mamayı değişip hipp almayı düşünüyorum aynı işlemi hipple de deneyeceğim