Slnkraliler Bebeğim 17 aylık ve asla su içiremiyorum. Ne suluktan ne bardaktan ne de kaşıkla görünce ağlamaya başlıyor. Bi kaç kez şurup içirmiştim o yüzden mi bilmiyorum. 😞