Kızlar merhaba emziriyorum bir yaşında bebeğim biliyorum içilmiyor ama mecbur içtim aferin girip hapı bir yandan mama da veriyorum dünden beri emzirmedim ilaç içtim die göğsüm taş gibi oldu ama sağma makinem yanımda deil sagamoyorum napmam lazım emzirmek de istiyorum ama korkuyorum bilgisi olan var mi