AslanBebeginAnnesi Bilgekpn çok bir bilgim yok ama adet olmadan önce kalınmaz diye düşünüyorum yumurtlama döngüsü açısından 🤷🏻♀️
Sldmrt Bilgekpn ben kaldım 40ımdan hemen sonra hemde :/ ve düşük yaptım üstelik eekem regl oldum sanıp düşük yaptığımı dahi farkedememiştim. Sonra bu kanama neden bu kadar uzun sürdü bi sorun mu var qcaba diye doktora gittim bana dedi ki 3 aylık hamilesim ve düşük yapıyorsun
Asi_123 AslanBebeginAnnesi bebeğim 2 buçuk aylık hiç adet olmadım daha ama sipiral taktırmak için gittiğimde muayene etti yumurtlaman başlamış dedi
Dilaninaan Baya kısa bi süre bence 1 ay içerisinde tekrar hamile kalmak doğum ağrısı,adet,lohusalık,bebek,emzirmek vs bunlara zor dayanırken vücut bile kendine gelmemişken hamile kalınır mı bilemedim
Bilgekpn Dilaninaan bencede kalınmaz ama eşim korunarak ilişkiye girmek istemiyor bende spiral taktırmak istemiyorum ve anlamsızca 2. Çocuğu hemen istiyor ben ne kadar istemesem de 🤷♀️ yani hemen hamile kalınabiliyor mu bu kadar kolay mı hemen hamile kalmak doğumdan sonra onu merak ettim
Momdady2021 Bilgekpn kalınabilir çocuklarının arasında 1 yıl farkı bile olmayan çok anne var tanıdığım
Zhnce Bilgekpn kolay tabi birsuru o şekilde hamile kalan var Hele eski zamanlarda aynı sene 2 çocuk yapanları hep anlatırdı annem Bence eşin bu kafada biriyse ilişkiyi unut de ya korunsun yada uzak dursun senden Çünkü hamile kalabilmek için illa regl olmaya başlama gibi bi durum.yok
Podema Bilgekpn yine siz bilirsiniz fakat hiç seni düşünmüyor mu daha çok küçük bide senin vucudun henüz kendini toparlamadı ki, 6 aydayız çok şükür yeni yeni hormonlarım düzene giriyor, 2 senede anca toparlanıyor diyorlar ama en azından bi 6 ay geçce iyi olur sizin için. Umarım en hayırlısı olur sizin için 🥰❤️❤️
Bebegimm1 Bilgekpn size tavsiyem elinizdeki bebegi buyutup ondan snra ikinci bebek dusunun derim cnku bu donemler heo ilgi istiyorlar kendinize vakit ayirmak mumkun olmayabilir cnku ikiside bebek olduklari icin size muhtaclar bunlarin atak diş hastalik gibi seyleri de var oldukca zor disardan kolay gozuksede bebek bakmak buyutmek cidden zor dogumdan snra hemen hamile kalma olasiliginz cok yuksek.biz iliskinin basinda prezervatf kullaniyrz sonunda geri cekilme oluyor ve yirtik bir sey varmi diyede bakiyrz o derece dikkatliyz ikinci bir bebegi psikolojik olarak asla kaldiramam cnku.sizde iki kat dikkat edin suan kucuk oldugu icin kolay gelinebilir ama buyudukce sorunlarda buyuyor gozunuzu korkutmak istemem ama 1 sene snra ne dmeek istedigimi anlarsiniz benmkinin gıkı cikmazdi simdi taniyamiyorm☺️
Dilaylaa Bilgekpn oyle gerçekten olmaz diye düşünmüş o zamanlar o bebeğin doğumunu da gerçekten tuvalet eşiğinde yapmak uzereymis 😂 şimdi kızı 16,17 yasinda sanırım .
Tuna-25 Kalınıyor. Bu şekilde hamile kalan insan çok. Eğer istemiyorsanız mutlaka korunun ki korunduğu halde kalan da var.
Bilgekpn Podema düşünse beni zaten 2. Çocuğu hemen istemez ve perişanlığımı de görüyor üstelik zihniyet meselesi . İkisi aynı anda büyüsün düşüncesi var da o işler öyle olmuyor işte 🤷♀️
MelindaMelisa Bilgekpn Kalınabilinir. 40ım çılınca muayeneye gittiğimde kadın doğumcum amann dikkat burda bir sürü olgun yumurta var heran hamile kalabilirsin dedi. Bir arkadaşım 40ı çıktı direk hamile kaldı 😔