tahira05 Büyük oğlum 6 aylıktı üşengeçlikten daha tam donmuyordu,ayaklarının üzerine tam basmıyordu,bacaklarını yukarı cekiyordu hep.Hiç emeklemedi ,14 aylıkken ilk adımlarını attı ama sağlık yonunden hicbir problemi yoktu cok şükür.Çocuktan cocuğa değişebiliyor bu durumlar,zamanı gelince hepsi oluyor.O zamanlar bende endiseliydim de o yuzden yazıyorum bunları☺️