Artık uyku için post açmaktan yoruldum ama tecrübelerden faydalanmak istiyorum. Ailelerden uzakta eşimle tekiz biz de eşim işte oluyo ve uyku konusunda çok düzensiz ve problemliyiz. Her uykuya geçişimiz ağlama krizleri hoplama zıplamayla sanki savaştan çıkmışız gibi sonlanıyo. Ve 1 saattir uyutmaya çalışıyorum 20 dakika uyuyup uyanıyo oğlum. Şu an 4 aylık atak döneminde ama normalde de pek fark yok zaten doğduğundan beri atakta 😀 evde bağırıp çağırıyor ama kapıdan dışarı adım attığım an susuyo ve 2 3 dakika içinde uyuyo. Uykularını evde asla düzene soramıyorum uyku aralıklarında uyumuyo. Sizce düzene oturana kadar gündüz uykularını dışarıda yaptırsam saçma mı olur. Mesela 20 dakikada uyandı geri uyutun en az 1 saate tamamlayın diyorlar ama asla uyanınca geri uyumuyo sanki saatlerce uyumuş gibi oluyo. Ama dışarda devam ediyor uykusuna. Ben de hem yürüyüş yaparım bahaneyle 😀 ama buna alışır Mı saatleri düzenleyelim derken