Benim bebeğimde 36+3 te doğdu solunum sıkıntısından 7 gün küvezde kaldı eve geldik herşey güzeldi anne sütüde alıyordu birden öksürük başladı bir gün içinde öksürük ciğerlerine indi ve evde kollarımda morardı nefessiz kaldı bebeğim hastaneye çok hızlı yetiştirdin hava oksijen verdiler ve tekrar küveze aldılar 15 gün tedavi verdi zatürre oldu kreşe giden 3,5 yaşında kızım vardı ve öksürüyordu büyük ihtimal ondan geçti şuan iyileşti evdeyiz ama yinede çok korkuyorum kızımu okuldan aldm hemen ama çok salgın var herkeste evden çıkmıyoruz kimsede gelip gitmiyor kabul etmiyorum zaten bu ay 2. Ay aşısında zatürre aşısı var karma onu bekliyorum en azından aşı içimi rahatlatıcak biraz çok zor günlerdi ama geçti rabbim bi daha yaşatmasın evlatlarmızı korusun🤲