Merhabalar kızlar..
Bir fikir almak istiyorum.
Ben işten ayrıldıktan sonra bebeğime bakmak İçin işten ayrıldım. Şuan kızım 2,5 yaşında bu süre içerisinde ben bir şeylerle ilgilenmek istedim ve ilgilendiğim şeyi de hayata geçirdim çok şükür.
Bir çocuk kanalım var ismini tabi vermiyeyim yasak masak malum :) burada tek başıma içerikler hazırlıyorum. Zor oluyor tabi bir yandan ev, bir yandan kızım, bir yandan süreklilik. Her gün 5 saat uyku ileyim 🤦♀️ Şu sıralar da taşınma hazırlığım da var, hiç vakit bulamıyorum diyebilirim.
Şuan bana destek veren yok, yardım eden yok, fikir sunan yok. Kanalımın Tanıtımını bile yapamadım doğru düzgün. Desteğe ihtiyacım var ama tabi size de bahsedemiyorum.
kendimce ilerlemeye çalışıyorum. Kendim yazıyorum, içeriği kendim hazırlıyorum ve videomu yayınlıyorum. Şu sıralar masal üzerinde çalışıyorum. Kendi yazdığım masalları yayınlıyorum ama yazmak epey zaman alıyor.
Bana masal önerisinde bulunmak isteyen arkadaşlarımı dinlemek isterim. Birde eğitici videolar çekiyorum. Birinci sınıf anneleri varsa aranızda, en çok neye ihtiyaç duyuyorsunuz ? Bana en azımdan fikir açısından biraz yardımcı olabilir misiniz. Her şeye, her fikre i, her öneriye, her eleştiriye açığım.