Deletedmom_36 hele hele bu kadarcık bebeğe sakın tereyağı vermeye kalkmayın, herkesin bünyesi bir değil, sizinki daha çok küçük, hayvansal gıda ağır gelebilir. Dediğim gibi bebeklerin sindirim ve boşaltım sistemleri 3 aydan sonra ancak düzene giriyor zaten, çok çok masaj yapabilirsiniz o yağlarla bebeğinizin karnına ve poposuna. Doktor randevunuzu bekleyin derim.