Annelerrr, kızım hasta değil gibi dişi çıkıyor sabah hafif ateşi vardı diştendir dedim başta ama 39 lara çıktı. Tüm gün uyudu mızmızlanmadı bile şimdi yine yanımda sessizce yatıyor öyle bakınıyor, ateşi 39.2 oldu, calpol veriyorum düşmüyor soydum ettim 37.5 a düştü buralarda takılıyor. Doktorumuz herhangi bir şikayet olmadığı için 39.5 a kadar gözetimde kalın diyor.. var mı son dönemlerde böyle bir salgın vs ?