Tugce59 size instagramda klinik psikolog Mehmet teber i takip etmenizi öneririm. Günümüz annelerini, günümüz ebeveynliğini, aşırı güzel bir şekilde anlatıyor. Postlarını okuyunca şöyle bir aydınlanıyorsunuz. Tarihin en iyi anneleri olduğumuzu söylüyor. Ama en tatmin olmayan! Çünkü hepimiz mükemmel anne olmaya çalışıyoruz. Bu esnada birçok şeyi kaçırıyoruz. Sosyal medya yüzünden belli bir standardı yakalayalım dekren güzel anları kaçırıyoruz. Bakın özellikle aşırı ebeveynlik, aşırı görülmüş çocuk postlarını okuyun ne demek istediğimi anlarsınız. Lütfen kendinizi yıpratmayın. Biraz akışına bırakın. Biraz görmezden gelin. Bir de öfkenizin aslında kime olduğunu bulmaya çalışın. Siz bebeğinize öfkelenmiyorsunuz, başka bir duruma olan öfkeyi bebeğe yöneltiyorsunuz. Sonra da pişmanlık. Böyle mutsuz olursunuz. Siz mutlu olun ve farkında olun ki sonu pişmanlık olan üzüntüler yaşamayın ❤️🩹