Ece61 Kızlar bebeklere kullandığımız D vitamini damlatırken bazen bir iki damla ağzına fazladan gidiyor Günde 3 damla vermemi söylemişti ebe Sizce sorun olur mu ya ?
Ysgl26 Ece61 canım fazlası bıngıldağın olması gerekenden erken kapanmasına yıl açar ve bu iyi bişey değil.. ben çay kaşığına damlatıp öyle veriyorum 3 damla. Damlalıkla ya da şişeyle değil de kaşımla dene ya da biberona ya da emziğe damlat
Ikizannesi06 Ece61 ben kaşığa damlatıyorum bu yüzden. D vitamini önemli bence ama sorun olur mu bilemiyorum
Melekbebek35 Ece61 çay kasigina 3 damla damlatip öyle verin. Fazla ya da eksik verme gibi bir durum olmuyor
Ikizannesi06 Ysgl26 ben de çay kaşığıyla veriyordum ama bebek kaşıkları daha iyi oluyor size de öneririm adı varmı bilmiyorum hani şu plastik olanlar mama kaşığı😅 çay kaşığını garipsiyorlardı böyle daha iyi oldu
Ysgl26 Ikizannesi06 bizimkine fark etmiyor çay kaşığı mama kaşığo tatlı kaşığı götürüyor maşallah. Ek gıdaya geçince de bu kadar hevesli olur umarım 😊
Ece61 AhsenAhsen yani toplasanız dört beş kere felan fazladan gitmiş olabilir oda ağzının kenarına damlıyor tam anlamıyla ilacı yutmadığı için emin olamadığımdan tekrar damlatıyorum onu
Gulsum1234__ Kızlar bize eczane 5 damla demişti sonra bizde kabız yaptı bende kesmiştim tekrar başlamalı mıyım
Mukaddes_5 Ece61 Ece61 benim doktorum deca tabs verdi ginde 4 damla dedi.fazla mi . Sizin ki ne marka
Ece61 Mukaddes_5 canım bize sağlık ocağı verdi damlayı bunu sağlık ocağı takip ediyor diye biliyorum hatta bittikçe alıyorum ordan ücretsiz günde 3 damla dedi ebe si kızımın ebe ilgileniyor herşeyle
Mukaddes_5 Ece61 benim direk doktorum verdi özel damla ucretli . Sizin kullandiginiz ne yani saglik ocaginin verdigi
attbianne Ece61 cay kasigiyla verin agzina damlatinca cok gidebilir 1 kere olsa hic bisey olmaz ama arasira olmaya devam dderse sikinti olur