Htcyksl33 1 yaşında başladım balık yağına çünkü yemiyordu balık.Möllers aldım ama sevmedi oğlum onu.Ocean portakallı kullanıyorum şuan 2 yaşında oğlum hala balık yemez.İçinde d vitamini de olduğu için extra d vitaminini her gün kullanmaya gerek yok dedi doktorumuz.Haftada bir kere 600′lük wellcare d vitaminin’den bir fıs sıksan yeterli dedi.Ben oğluma udi hindi yağı veriyorum bağışıklığı için haftada 2 kez.Şuan başka bir şey kullanmıyorum kan değerleri güzel olduğu için.Sabahları bir tatlı kaşığı pekmez veririm şuanlık bu kadar.🙈