Zumrakarakiz Islak mendili bırakmak istiyorum alt değiştirirken pamuk nasıl kullanılıyor bilmiyorum her defasında şu ısıtıp ıslanmak mi gerekiyor pratik kullandığınız bir yöntem var mı
Dolores Zumrakarakiz sürekli pamuk ıslatmak bana zahmetli geldi. İlk aylar sürekli ılık pamukla silerdim. Şimdilerde sleepy ıslak mendille silip sonrasında banyoda yıkıyorum her seferinde. Mis gibi en temizi yıkamak bence 😇
Arya0709 Zumrakarakiz ben doğduğundan beri temizleme pamuğu kullanıyorum ve şuan 1 yaşında hala pamukla devam ediyorum alt değiştirme yerim var ordada saklama kapında su var ıslatıp temizliğini yapıyorum pratik oluyor
Momdyg Zumrakarakiz 2 aylık doğduğundan beri pamukla temizliyorum. Islak mendili sadece dışardayken çook zorda kalırsam kullanıyorum. Küçük bi termosum var onun içine kaynatılmış sı koyuyorum gün boyu sıcacık. Pamuğu ıslatıp ellimle yelleyip biraz ılıklaştırıp siliyorum. Çiçek çiçek😂♥️
Zumrakarakiz Dolores evet yıkamak en sagliklisi ama ev dogalgaz olsa iyi olurdu cocukda usemez maalesef doğalgaz yok her seferinde banyoya gitmek hasta eder diye korkuyorum 😒
AhsenAhsen Zumrakarakiz ((( Çeşmeden akan sıcak suyla ıslatıp sildim kırkı çıkana kadar))). 5 aylık olduk artık her kakasını yapmasında yıkıyorum daha hijyenik oluyor ve pişik olmuyor. Dışarda olursak baby turco ıslak mendil kullanıyorum .