Mlkkrm hipp kullanıyordum cocugum gazdan tıkandı kaldı hep daha sonra 2 ay boyunca aptamil kullandım fakat bebegımı artık doyurmadıgını ve gaz yaptıgını gördüm üstüne bir de 2 günde 1 kaka yapmaya basladı bıraktım suan sma ya gectim oldukca memnunum. Denemek lazım her bebekte farklılık gösteriyor