Arkadaşlar merhaba oğlum 9 ay 20 günlük alerjik bir bebekti sadece 1,5 ay kdar beni emdi şu an alerjik durumunu bitirdik sayılır fakat hatsafhada uyku sorunumuz başladı kendi yatağında uyumaya ne yaptıysam alıştıramadım bu zaman kadar sallayarak uydu hep sallamayı bırakmak için denemediğimiz yöntemde kalmadı var mı ben gibi bu problemi yaşayan veya atlatan acaba?