bsraoyku ben yaşadım şimdi 2,5 aylık geçti ama bu defada tükmüğünde boğuluyor yada ben nefes alsa boğuluyor zannediyorum anne için bebeğinin bu zamanlarının tadın çıkarmak yerine keşke artık büyüse demek gerçekten çok yıpratıcı psikolojik olarak çok zorlanıyorum bende :(