arzu58 Kızlar , Bebeğim 59 günlük . Bebeğim nefes alırken ötme sesi gibi bir şey oluyor. Doktor gırtlak yumuşaklığına bağlı dedi . Sizdede olduysa ne zaman geçti?
Dln arzu58 cok sasirdim.benim kizim kucukken yapardi.daha cok bogazina sut kacinca kendine gelirken ya da esnerken yapardi.doktora kac kere goturdum otuyo gibi ses cikio dedim kimse bisi var demedi.su an 8 aylik kalmadi gercide.ben tekiz saniyordum.