6 aylık bebeğim son 2-3 haftadır memede uyuyor, yatağına koyduğum anda uyanıyor ve kucağımda uyumak istiyor. Gece yarım saatte bir kalkıyor. Öğlen uykuları yok denecek kadar az. Lütfen öneride bulunabilir misiniz? Bu durumu nasıl atlatacağız? Çok çok yoruldum..