Az önce ani bir karar ile rejim yapmaya karar verdim. Ve yoğurt yiyeyim dedim yatmadan metabolizmayı çalıştıram dedim. Dolabı açtım yoğurdu çıkardım birde baktım kadayıf var dünden kalma. Yoğurt ta pek güzel görünüyordu dedim bu yoğurtla kadayıf ne hoş olur rejime yarın başlarsın ye gitsin şuan boş yoğurt kasedi ile kadayıf kutusu bana bakıyor. İçimdeki pişmanlığın tarifini nasıl yapsam sizlere 🤣🤣🤣 aslında çok güzel diyet yaparım ben ama acıkana kadar 🤣🤣 acıkınca işte diyet yapamıyorum ya