Mrv_cnl nimo kullanıyoruz şarjlı çıt ses yok çalışırken. Hem de küçücğk yer kaplamıyor.10 dakika çalışıp kendiliğinden kapanıyor.ilaç bitmemişse tuşa basıp devam ediyorsunuz tekrar. Tek şarjla 6 kez kullanılabiliyor 10 ar dakikadan. Bence mutlaka alınması gereken bişy bebişler hasta olduğunda ciğerine inmesin diye sık sık buhar vermek gerekiyor