Hi-back Kullanan varmi ? Isitmasi nasil… malum kis geldi hem salonu cok iyi isitsin hemde guzel dursun istiyorum..
bombacimulayim Hi-back çok hoş bir görüntüsü var . Biz etrafına özel taşlarını da aldık dekor amaçlı ama bir heves yakılıyor sonra pek kullanılmıyor öylece süs olarak kalıyor . Bazen yakıyoruz çok hoş oluyor
bombacimulayim bombacimulayim elektrikli demişsiniz farketmedim ama bizdeki elektrikli değil yakıtı var. Elektrikliler nasıl oluyor bilmiyorum
bombacimulayim Hi-back ya odunlu da değil nasıl anlatsam böyle etrafı camla çevrili daha çok dekor amaçlı oluyor öyle pek bir ısıtmıyor . Siz büyük şömineleri kastediyorsunuz onu anladım bizimki sizin istediğiniz gibi değil. Masa üstü şömine olarak geçiyor