Arkadaşlar merhaba, bebeğim 8 aylık. Nerdeyse 2-3 haftadır geceleri ağlayarak uyanıyor. Yatmak istemiyor sakinleştirip tekrar yatırıyorum. 1-2 saat sonra yine çığlık atar gibi ağlıyor. Uyanmıyor aslında gözleri kapalı ama 😬 gündüz böyle yapmıyor sadece gece uykularında. neden böyle acaba? Atak haftası olabilir mi? Dişi henüz çıkmadı oda sebep olabilir mi? Böyle durum yaşayanlarınız oldu mu?