Kirmiziburun kiranız suan icin gayet uygun suan piyasada daha doğrusu İstanbul’da en kotu evler 5 6 binden başlıyor malesef
Ama 4 ayda zam yapmasi da uyvun değil neden yapıyor yada madem fiyat 3400 istoyor basta desydi ben kira zammı 3400 diyorum diye ama işte
Valla kardesim herkes kendi yönünden hakli kimisi gerçekten ihtiyaç sahibi mecbur zamlı yapiyor kimisi de keyfine para seviyof ondan
Suan misal bizim kiramiz 1500 yılbaşında zam yapavak kac olur Allab bilir ama esime diyirum 3 4 de yapsa çıkmam cunku evim merkezi yer heryere yakin tum toplu tasimalar hastaneler hepsi evime cok yakin hayr olsun bu gidisle sonumuz kötü kıyamet alameti yapacak bisey yok
Allahim herkesin yaridimcisi olsun gercekten bi zamanda geçinmek cok zor heleki evde 1 çalışan kisi varsa daha zor biz ay sonunu zor getiriyoruz oda esim mesai felan yapiyor o şekilde ama elhamdülillah yinede bize yetiyor