busra9191 Arkadaşlar oğlum 14. ayının içinde ya birden kafasına vurmaya başladı sinirlenince vuruyor olmadı gidiyo koltuğa kafasını sert bir şekilde koyuyor yani normal mi valla anlayamadım nasıl tepki vermem lazım çok sinirleniyorum ama belli etmemeye çalışıyorum nasıl bir yol izlenir
Eysar busra9191 bu sebeple Dr götürdüm bende o aylarda tabiki normal sinir öfke bu yansımayla ortaya çıkıyor kimisi herşeyi atar kimisi kendine vuruyor asla görmeyin ve tepki vermeyin azalacak sonra bırakacak durumu kızmayın gormeyin
Lalinn Öfke krizine girince siz onun yanından ayrılmadan bir yerde oturup krizinin geçmesini beklemeniz lazım, o sakinleşince de sarılıp öpüp ben yanındayım bana sarıl gibi şeyler söylemeniz lazımmış..