Fetiye06 Vermiş olabilirler. benim kızımda gastrodan takipli ama başka bir sıkıntımız var.takibe gittiğimizde orda bir bayanka konuştuk aşı sonrası oğlunın karaciğer enzimleri yükselmiş ursofalk kullanıyordu. Doktorlar aşı kaynaklı demişler. Umarım öyle bi şeydir
. Onun düzelmiştş ama takibe aldıkları için 3 ayda bir gastroenterolojiye muayane oluyormuş