Aylanur_donmez Bebeğim bugün 4. Ay aşısını oldu bacakları falan ağrıyo onlar normal anlarım ama ebe ateş huysuzluk yapmaz genelde dedi şuan ateşi 37.9 endişelenmeli miyim?
Biz3kisiyiz_ Aylanur_donmez bacaklarının ağrıdığını nasıl anladınız? Bizde 38,5 a çıkmıştı calpol verdik 4 saatte bir çay kaşığı kadar. Tüm kıyafetlerini çıkarttık zıbınla kaldı nemli sirkeli bez koydum alnına koltuk altını eklem yerlerini sürekli sildim. 1 gün boyunca sürdü. Sürekli ateşini takip edin
Dondurmalikahve Aylanur_donmez Genelde yapmaz demiş yani bazı bebeklerde yapabiliyor. şimdilik ılık kompres yapın daha da yükselecek okursa ateş düşürücü verin. Geçmiş olsun.🙂
Aylanur_donmez Biz3kisiyiz_ bacaklarını oynattığında çığlık çığlığa ağlıyor küçük sızlanma şeklinde bağırıyor. Şuan takipteyim hatta nöbetteyim bile diyebiliriz bi yükseliyor bi düşüyor. 🥺
sudeakdass07 Sermin48 2. ay aşıda ateş yapmamıştı bizde gitmeden calpol vermiştim inşallah bunda da yapmaz
Beyzaevren Yapıyo ateş iki aylık aşısının ikinci dozu oluyo 4 ay aşısı ebe bize. 37.5 geçince ver demişti biz ,39 a kadar gördük calpol verdim bir buçuk saat sürüyordu etkisi bizde olcaz tedirginim
Aylanur_donmez Beyzaevren sudeakdass07 Kelebek95 şahsen ben ebeme çok güveniyorum tabi ki yine bebeğiniz için en iyisini siz bilirsiniz ama ben çevremden bunu duyduğum için sormuştum aşı öncesi şurup vereyim mi diye bana vermemem gerektiğini sonuçta vücuduna hastalık verildiğini ve bu hastalığa karşı vücudunun bağışıklık kazanması gerektiğiydi eğer 38 üzerine çıkarsa verebiliriz ama bırakalım ki vücudu o hastalıkla savaşsın aşının amacı bu zaten daha hastalığı vermeden siz engellemiş oluyorsunuz aşı etkisini kaybediyor demişti. Bence gayet mantıklı vermeyin derim ben.❤️
Svgcarim Aylanur_donmez nasıl oldu bebeişiniz benim de bugün aşı oldu 4 ay. Ateşi 37.6 ateş düşürücü verdim eşim ver diyince biraz daha beklemek istemiştim ama verdim. Elleri soğuk yanakları soğuk ama başı ve vücudu sıcak
Aylanur_donmez Svgcarim şuan uyuyo daha iyi 39 u gördük saat 16:30 da vermiştim ebemizle görüştük saat 22:00 da tekrar verdim uyumadan önce biraz var gibiydi ama şimdi baktım iyi umarım en kısa sürede atlatırlar 🫶🏻
Ayso5 Ebeler çok biliyor zaten herkes kendi çocuğunun doktoru oluyor bi süre sonra ben 4.ay asisinda ebeyi dinledim vermedim çocuk ciglikla bağırıp 2 gün ateşi düşmedi öncesinde vereceğim 1 kasik oldu bana 5 kasik
Kadkez Bizde sali gunu yaptirdik ates huysuzluk yapiyor ve gercekten tavsiyemdir gitmeden 1 cay kasigi calpol verin inanilmaz rahatlatiyor ve atesin bir anda cikmasini engelliyor
Svgcarim Aylanur_donmez inşallah düzelir 🤲🏻peki soydunuz mu benim bebeğimde 38,1 gördü ipli atletle uyuyor bu seferde üşütüp hasta olacak diye korkuyorum
Aylanur_donmez Svgcarim evet zıbın ve alt eşofmanıyla bıraktım üstünü de örtmedim ama tabi evinizin ısısına bağlı siz kazakla durabiliyosanız uzun kollu zıbınla bırakın bence