Kkmd123 Kızlar kızımın yemeyle içmeyle öyle arası çok yoktu ben mamayı kestim yaşından itibaren ek gıdaya yöneldim mamayıda sadece geceleri verdim ama geçtik geçwli bir zor kaka yapma söz konusu kabuz gibi ıkınıyo. Dün hele daha bi ıkındı 3-4 kere ayrı ayrı kaka yaptı sertti gece bi baktım basur gibi meme çıkmış dışarı o kadar üzüldüm ki doktora pazartesi randevu aldım götürğcem ama size soruyorum başına gelen yada duyan varmı ne yapmam lazım nolur içim rahatlasın çok korkuyorum
UmutsuzPolyanna Kkmd123 Küçüklere ne yapılır bilmiyorum canım :( geçmiş olsun yemeyen çocuk da hele bir başka zor
Deletedmom_41 Kkmd123 o kisma Bebek vazelini ve zeytinyağı surebilirsnz ve kefir tuketiyorsa cok minik fincanda iyi gelecektir Allah yardimciniz olsun bende ek gıda döneminde kabızlıktan çekmiştim
AseLBebek26 Kkmd123 gunkurusu kayısı kaynatip suyuyla içilebilirsiniz birde bol bol su tuketsin daha kolay yapar en azından çok geçmiş olsun başka da bir bilgim yok maalesef üstte kalsin 🌸
Acabaymelike Kkmd123 her öğününe zeytinyağı ekleyin kabız olmaması lazım zamanla geçer başvuru daha küçük korkmayın 🌸
Kkmd123 Acabaymelike şimdi yatarken 1 tatlı kaşığı zeytinyağı verdim ama sürekli veriyim günde 3 kere inşallah düzelir allah kimsenin başına vermesin cok zor
Acabaymelike Kkmd123 Amin Allah şifa versin inşallah günde 3 ana öğünde hepsinde 1 tatlı kaşığı katın normale döndüğünde 1 e düşürebilirsin
Melikeuzun Kkmd123 zeytinyağı sürmüştüm poposuna birde ishal olsun diye erik marmelatı kayısı meyvesuları alıp içirmiştim sonra kakası düzeldi
oznurylmz geçmiş olsun🌸ben değil ama bir buçuk yaşındaki bebeğine bir arkadaşım sarı kantaron yağı kullanmıştı. bir pamuğa yağdan koyup basura sürdü 2-3 gün, günde 3-4 kez. hem doğal içerikli olduğu için bir sıkıntı da yaşamamıştı. belki işinize yarar.