Deletedmom_68 bebeğime doğru andan beri tek bakıyorum herşey üst üste geliyor dün remsen ağlamaktan nefesi kesildi evde tek başımaydım ne yapacağımı şaşırıp sadece kendine gelsin dşye poposuna beline vurdum ömrümden ömür giti kaymakamlar sancısı vae yediklerin yüzünden bilmem sütün pis diyor ama biliyorum yetmedi için ilk zamanlar çok güzeldi eşimle kavga ettim üstüne bi kaç bişi oldu birden azaldı akşamları veya ikimizinde güzel uyudu zaman doyduğunu ve yetini biliyorum ama istemsizce o kötü düşüncelere gidiyordum doğumun çok kötü geçti ilk haftalar sürekli aklıma gelip bebeğimi emzirirken ağlıyordum komposto içsem Kays’ı bebeğe sancı gaz yapar bilmem ne diyorlar eşim tarafı öyle diyor doğrusu çoğunluk onların lafını hep duydum için korkudan bişi yiyemiyorum sinirden hep ekmek yemekten aşıır kilo aldım Buda beni etkiliyor fazlasıyla uzun lafın kısası üstümde çok ağırlık vae dediklerinizi muhakkak uygulamaya çalışacağım ama bu süreçte bi destek almam şart yoksa bebeğimin bu durumu iyi değil