Hudanur38 Ya arkadaslar saclarimi boyamak istiyorum cok bakimsiz geliyorum kendime bi kac beyazlarimi filan gordum ama emzirirken boyanirmi diye endise ediyorum ne yapabilirim
UmutsuzPolyanna Hudanur38 emzirirken boya saçınızda iken yaklaşmazsanız bi sorun yok canım doğal içerikli boyalardan da kullanırsan bi şey olmaz Allahın izniyle
Busefee Hudanur38 6 aylığız ben 2 kere boyattim bir sorun olmadı ama siz yine de doktorunuza bi sorun
Hudanur38 UmutsuzPolyanna boyadiktan sonra bi kac duş almaya bile boya kalmıs oluyor suda aktigini goruyorum aceba sıkıntı olurmu genede
Minigim76 Aynı bende senin gibiydim doktora sordum boyatabilirsin ama amonyağı düşük(organik) boyalarla boyatabilirsin eğer dibinide boyatacaksan demişti.
Deletedmom_41 Hudanur38 Ben boyamamayi tercih ettim şart değil keyfiydi ama arastirip bence iyi birseyler bulabilirsiniz bugünde indirim varmış cogu yerde belki iyi fiyata bulursunuz