Gazmoms Bir yeri agrıyor gibi ama neresi anlamadım :( Hiç bu kadar uzun süre ağlamazdı 50 günlük oldu bebeğim Agrı kesici ates düşürücü surup var versem mi Ateşi yok gerci :( Napım Atak haftası mı Gaz sancıs ı oluyordu ama iki ıkınıyordu geciyordu :(
Deletedmom_41 Gazmoms gazdan olabilir gaz masaji uygulayın beslenme önce ve sonrasi youtube da videolar mevcut
1anne1bebek___ Gaz sancısıdır canım masaj yap yüz üstü yatır kolunun üzerine yüz üstü yatır öyle gezdir evin işinde rahatlar inşallah Sevim Kuruçay var YouTube dan gaz masajını izleyip yapabilirsin çok iyi geliyor