Sevgi yazıcıoğlu😍 ben 8 yaşımdayken çok hastalanmıştım devlet hastanesinde acilden beni enfeksiyon bölümüne yatırmışlardı sonra sevgi hanım sonuçlarım çıktığında bu yavrumu burdan çıkarın diye hışımla gelmişti normal servise geçirmişlerdi çok tatlı ilgiliydi ama tabi bu 20yıl önceki tecrübem🥹😂 şimdi anadoludaymış eğer eskişehirde yaşasam ona bi götürürdüm😇