Pamuk1980 tek doktorla kalmayın, benim kızımın göğsümde var kendi doktorumuz ilaç verilsin diye bizi Hematoloji ye yönlendirdi, gerek olmadığını yara enfeksiyon kanama yoksa ilaçla gerek olmadığını söylediler, birde başka şehirde geldim burda da onkoloji bakıyor dendi, baktılar 1 2 yaşına kadar iyice kabarır koyulaşır solar izi kalabilir de kalmaya bilirde dendi ve ilacın yan etkisi olabilir gerek yok dendi, ama kanama olsaydı beze denk gelseydi ilaca başlardık dediler