birprensesannesi_5050 Cici anne olarak bakıcı abla olarak işe başlamayı düşünüyorum ama sorum şu kızım 4 yaşında çalışacağım yerde kreşe gidiyor öğlenvi ve yanımda 26 aylık kızım da olacak acaba yapabilirmiyim bilmiyorum 4 saat çalışacağım sadece
UmutsuzPolyanna birprensesannesi_5050 kesinlikle başka sınıfta olmalı ben daha önce öğretmenlik yaptım o zaman çocuğum yoktu çocuğu olan öğretmenlerin çocukları sınıf içinde hep diğer çocuklardan kıskanıyordu ama akıllılık edip başka sınıfa verenler arada görüp gönül rahatlığı ile derslerine devam ediyorlardı büyüğü bilmem ama küçüğe görünmemeye çalışın yanınızda diğer minikler varken 🤭tam hepsi benim yaşları 🤭
birprensesannesi_5050 UmutsuzPolyanna ya bende cokcok korkuyorum bu yüzden acaba çocuklarla çalışacağım tek yer orası 4 saat birde öğleden aomra gideceğim çok iyi geldi bana
birprensesannesi_5050 UmutsuzPolyanna ay demi bilmiyorum ya kararszm işte cocuklardan birde evim uzak mesela 1 saat gel gt sürüyor birde almaya giidp gelıyorum o zamanımda orda kalırım düye düşünüyorum kendimede güveniyprum aslında
Ipeksu birprensesannesi_5050 size anne yerine öğretmenim diye hitap ederlerse sıkıntı olacağını düşünmüyorum
UmutsuzPolyanna birprensesannesi_5050 boşver yaparsın çocuklar yanında olduğu sürece seni engelleyecek başka pürüz olmasın