Seda_G 45 günlükken 4-4.5saate kadar bekleyebilirsin demişti doktor. Birkaç kez alarmı kapamışım 5saati geçtiği de oldu. Kilo alımı gayet yerinde çişli bez sayısı da normal😊
Şunu düşünüyorum annelermiz bizi alarm kurup beslemedi sonuçta ne zaman uyanıp ağladıysak o zaman emzirdiler o yüzden bu 3 saati geçirme falan bana tuhaf geliyo, sarılık tehlikesi geçtiyse beklenebilir onun uyanması