Deletedmom_37 Kızımda hem bize karşı hem kendine karşı vurma huyu var. 1 yaşına girdiğinde başladı başlarda bize vuruyordu anneye babaya vurmuyorsun canım acıyor vs diye diye bize karşı azalttı ama bu sefer de kendine başlattı ve şuan kendine olanı git gide artıyor kafasını yere vuruyor kendine vuruyor hırsını alamazsa bizim yüzümüze vuruyor saçımı çekiyor vs gibi şeyler. Sinirlendiğinde ya da istediği şeyi yaptıramadığı zaman yapıyor. Cırmalayarak sevmeyi öğrenmiş ki biz böyle sevmeyiz nasıl öğrendi nerden buluyor, içten gelen birşey mi anlamadım. Kendine ve kafasını yere ya da bir eşyaya vurma huyu gitgide artıyor napacağımı şaşırdım görmezden gelip ilgisini dağıtayım diyorum ama her zaman olmuyor ki sofra başında yiyecekleri atma huyu var yemeği yer ama o an hoşlanmadığı bir şey olsun ya da canı istemesin kaldırır fırlatır atar heleki istediği şey yemek masasında olmasın sinirlensin yemekleri tabağını kaşığını fırlatıyor kirli elleriyle saçını vuruyor kendine vuruyor napacağım nasıl bıraktıracam nasıl davranmak lazım destek arıyorum