kalpsizim25 Kızlar memurum..Tesetturluyum..Kış kiyafetlerinizi nerden alıyorsunuz İnternet sitesi vs?Nasıl giyiniyorsunuz isyerinde
Noyanefe kalpsizim25 üniformalı işte çalışan ben gruptan ayrıldı 😂 instagramda çok şok kıyafetler satan yerler var güvenilir de hocam bi araştırın isterseniz isimleri şu an aklıma gelmiyor ama öyle güzel şeyler var ki insanı kapanmaya itiyor nasip olsun bize de inşallah 🙏🏻
Yakamoz__00 kalpsizim25 allday sitesi..uzun tunikler alıyorum kumaşı modeli güzel beğeniyorum. Lcw dan vs de uzun hırka bakabilirsiniz
kalpsizim25 Noyanefe inşallah canjm üniformalı değilim ben ya keske olsam..Sabah düşünmekten yoruldum valla
Yakamoz__00 kalpsizim25 belli basli renkleri kullanıyorum. Mesela bordo ile lacivrt yine o renklerde çanta. Veya toprak tonları ve yeşil gibi. Öyle aman suni giyeyim üzerine şu üzerine şu diye bir kombin yapmıyorum..pantolon tunik giyiyorum üzerine bazen hırka. Krem kahve soft tonları seviyorum..parlak renklerde kıyafetim yoo mesela
Bussakk Genelde spor kullanıyorum,salaş gömlek mom jean pantolon spor,kumaş pantolon üstüne beyaz gömlek süveter,takım olarak giyiyorum