Emine_2222 Kızlar bebeğim 2 ay 11 günlük ateşi çıkıyor sürekli indiröeye çalışıyoruz biraz iniyo geri çıkıyo bide çok öksürüyo ne yapmam lazım bunun için en çabuk ne geçirir acaba internettte çok tehlikeli fln yazıyo bu durumu yaşayan varmı
Deletedmom_41 Emine_2222 Evet duymuştum bazı ulkelerde sağlık sistemleri zayif oldugunu valla şimdi burdan ne dense pek doğru olmaz fakat yüksek ateş ihmal edilmemeli bebek çok küçük umarim bir an önce diner atesi yinede farklı bi hastane sansi var ise görünün bence
Emine_2222 Deletedmom_41 işte öyle bi şansım da yok hepsi aynı aşırı çok öksürüyo aanki boğazı parçalanıyo
Emine_2222 Mercosey genelde 38,5 a yakın oluyo en yükseği sadece 1 defa 39 oldu hemen düşürdük şuanda 38
Deletedmom_41 Emine_2222 Sarimsak yutun emziriyorsaniz bol bol sut verin hep atlet ile dolaşsın ayakta sanırım corap kalmaliymis ıgda bir annenin sayfasında okudum ben öyle yapıyorum umarım faydası olur.