RedFlower_ iki yumurta köy ama yumurta beyazını kopurt kıvamlı yap sonra içine sarisini koy arından bir bardak sıvı yağ ve şekeri köy hepsini karistirniyoce süt, kabartma t. Vanilya onları da köy en son 2 bardak un ve kakaoyu koy iyice akışkan olana kadar mikserle çırp. Fırında pişirirken kenarlarını kızartma ve fırında sicagiyla bekletme pişince çıkart. Yoksa nemi içine hapsolur ve daha çok yumurta kokar..hep denedigim bir tarif hiç sasirtmaz✋