Ysgl26 berkinannesi_ özelde yaptırdık canım. Devlette 1 yaş öncesine randevu vermiyolar ve genel anestezi ile yapıyorlar. 3 buçuk aylıkken yaptırdık biz
Minnakkk berkinannesi_ 3 buxuk aylık iken devlet hastanesinde yaptırdım kasık fıtıgı ameliyatı olacaktı ikisini beraber oldu genel anestezi aldı bu yuzden
guzelbebegimmmm berkinannesi_ özelde yaptırdım 5 sene oldu ne kadara yaptırdığımı hatırlamıyorum maalesef
BebekC 4 ay 9 günlükken özel hastanede genel anestezi ve geleneksel dikişli yöntemle yaptırdık. Hiçbir sıkıntı olmadı, hiç ağrısı sızısı ağlaması olmadı.
BebekC berkinannesi_ sünnetin çeşitleri var. Klipsli (ya da klemp), lazerli sünnet vs. Bize doktorumuz dikişli, geleneksel usulü önerdi. Standart deriyi tutup kesip dikiyorlar.
Eminecak berkinannesi_ 3 aylıkken üroloji doktorunun özel muayenehanesinde yaptirdim oğlumu sünnet. 1500 verdik