Aynen bende hastaneye getirdim dün gece benim bebeğim de 3 aylık burnu tıkalı ve hırıltısi hafif var serum fizyolojik ile günde 3 kez tenizliyruum doktor önerdi .(erken doğdu 7 aylik )
Havalarda soğudugu için kombiyi açtık sanırım kuru hava onu hasta etti buhar yapıyorum evin havasını nemlendirsin diye bide buhara vanilya yağı damlatiyirim kuvezde solunumu için kullanıyorlardı rahatlatıyor nefes almasını doktora sorup deneyebilirsiniz