Kızlar bir sorum olacaktı. Ben kırkım çıktıktan 28 gün sonra regl oldum şuan 2 gün gecikti. 3 aylık bebeğim var. Acaba böyle durumlarda yine de düzensizlik olabilir mi her zaman düzenli olurdu doğumdan sonra da düzenli geldi ama şuan gecikti 1 hafta içinde olmazsa test yapıcam ama risk durumunu merak ettim