guvendkyr1 Bebeğim 4 aylık öksürük şikayetiyle gittik doktora röntgen falan çekti bronşit başlangıcı dedi. Ve antibiyotik iğne kullanıyoruz iki gündür. Korkuyorum bişey olmz dimi