Duyguddn lohusalığım bittikten 20gün sonra bi defa adet oldum ikinciyi olmadım. Olmam gereken tarihten 10 gün sonra kan testi negatif çıktı. Doğru sonuç verir mi 10 günlük gecikme. Şimdi 25 gün gecikmiş oluyor test vermek istiyorum yine. Korkuyorum. Normal diyenler de var ama onlar ilk adeti çok geç olmuş
Post sahibi kusura bakmasın lütfen bunun için yeni bi post açmak istemedim 😅