2 , 3 hafta önce sağlık ocağında kan verdi oğlum kusma karın ağrısı şikayetiyle idrarı temiz çıktı kan değerleri normal değil Akdeniz anemisi olabilir, yada kanda enfeksiyon gecirdiyse o yüzden de böyle çıkmış olabilir dedi. Hastaneye gittim orda verdik tekrar sonuçtan anlayan var mı ? Oğlum kabız o yüzdende kan aldı idrar verdi idrar 1 hafta sonra çıkacak o yüzden gitmedim hastaneye
