Bebeğim 44 günlük ventolin hava kullanıyorum havadan sonra titreme oluyor titreme normal olduğunu biliyorum doktorumuz söylemişti fakat bugün Dudağının üstünde hafif morluk da hissettim dudak çevresinde acaba bu normal mi yan etkilerinden birisinde morarma var mı acaba ben reçetede göremedim gözümden mi kaçtı size sormak istedim